
Corona till trots. Danmarks schackförbundet lyckades i helgen slutföra ligaspelet.
Mästare blev Team Xtracon Køge som har två svenska spelare i laget: Axel Smith och Björn Ahlander.
Här är slutresultatet i danska ligan.
Publicerad 7 september, 2020 av Ingemar Falk

Corona till trots. Danmarks schackförbundet lyckades i helgen slutföra ligaspelet.
Mästare blev Team Xtracon Køge som har två svenska spelare i laget: Axel Smith och Björn Ahlander.
Här är slutresultatet i danska ligan.
14 juni, 2026 - EttanTopp
13 juni, 2026 - Sverige
Svenskt schack i Almedalen: ”Vi har mycket att erbjuda samhället”
11 juni, 2026 - Veteran
11 juni, 2026 - Sverige
10 juni, 2026 - Ettan
Läs mer:
Sverige • Distrikt/klubb • Internationellt • Ungdom
Schack i skolan • Förbundsnytt • Damer • Veteran