| Tävling: | Distriktsfinal Östergötland | |
| Datum: | 2015-01-24 | |
| Deltagare: | 793 | |
| Plac | Klass | Poäng |
| 1 | Råsslaskolan 4c, Norrköping | 345 |
| 2 | Tanneforsskolan 4a, Linköping | 343 |
| 3 | Storängsskolan 4b, Finspång | 329 |
| 4 | Jurslaskolan, Norrköping | 328 |
| 5 | Nykilsskolan, Linköping | 326 |
| 6 | Enebyparkskolan 4j, Norrköping | 325 |
| 7 | Rimforsaskolan 4a, Kinda | 323 |
| 8 | Greboskolan, Linköping | 306 |
| 9 | Råsslaskolan 4d, Norrköping | 299 |
| 10 | Dansäterskolan, Motala | 298 |
| 11 | Rimforsaskolan 4b, Kinda | 293 |
| 12 | Råsslaskolan 4a, Norrköping | 288 |
| 13 | Råsslaskolan 4b, Norrköping | 284 |
| 14 | Söderporten 4b, Norrköping | 278 |
| 15 | Engelska skolan 4a, Linköping | 261 |
| 16 | Kyrkskolan 4a, Norrköping | 254 |
| 17 | Kärnaskolan 4a, Linköping | 253 |
| 18-19 | Engelska skolan 4d, Linköping | 250 |
| 18-19 | Hagaskolan 4d, Norrköping | 250 |
| 20-21 | Tallbodaskolan 4a, Linköping | 246 |
| 20-21 | Åbymoskolan 4a, Norrköping | 246 |
| 22-23 | Erlaskolan Östra, Norrköping | 243 |
| 22-23 | Åbymoskolan 4b, Norrköping | 243 |
| 24-25 | Karlshovsskolan, Norrköping | 240 |
| 24-25 | Lindbladskolan, Mjölby | 240 |
| 26 | Tallbodaskolan 4b, Linköping | 230 |
| 27 | Kärnaskolan 4c, Linköping | 227 |
| 28 | Hagaskolan 4c, Norrköping | 223 |
| 29 | Fridtunaskolan 4b, Linköping | 221 |
| 30 | Vångaskolan, Norrköping | 219 |
| 31 | Bjälbotullskolan, Mjölby | 218 |
| 32 | Matteusskolan 4a, Norrköping | 211 |
| 33 | Matteusskolan 4b, Norrköping | 194 |
| 34 | Björkö friskola, Linköping | 173 |
| 35 | Hagaskolan 4a, Norrköping | 172 |
| 36 | Engelska skolan 4n, Linköping | 166 |
| 37 | Enebyparkskolan 4c, Norrköping | 142 |
| 38 | Nya Rydskolan 4c, Linköping | 140 |
| 39 | Åbymoskolan 4c, Norrköping | 138 |
| 40 | Kyrkskolan 4b, Norrköping | 125 |
| 41 | Nya Rydskolan 4c, Linköping | 110 |
| 42 | Fridtunaskolan 4a, Linköping | 102 |
| 43 | Storängsskolan 4a, Finspång | 98 |
| 44 | Engelska skolan 4c, Linköping | 97 |
| De tio främsta lagen är kvalificerade till riksfinalen | ||